Ing. Lukáš Městka

Bachelor's thesis

Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout inovativní reklamní kampaň pro nově vznikající překladatelskou agenturu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá zvláštnostmi překladatelské činnosti, marketingovým mixem a segmentací zákazníků. Podstatnou součástí teoretické části je také reklama a její formy. V druhé části práce jsou aplikovány teoretické znalosti na reálné prostředí trhu …more
Abstract:
The goal of this Bachelor thesis is to present a draft plan for an innovative and effective advertising campaign for a newly established translation agency. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part deals with the specialized activities of translation agencies, their marketing mix and customer segmentation. A substantial element of the theoretical part includes an in-depth look …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: PaedDr. Mgr. Zdeněk Caha, Ph.D.
  • Reader: Ing. Romana Křížová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích