Typologie zákazníků firmy zabývající se volnočasovými aktivitami – Tereza Teislerová
Tereza Teislerová
Bachelor's thesis
Typologie zákazníků firmy zabývající se volnočasovými aktivitami
Customer typology of the company engaged in leisure activities
Anotácia:
Tato bakalářská práce si klade za cíl identifikovat typického zákazníka tanečního studia Firefly, a to za účelem ověření správného a efektivního nastavení filozofie firmy. Teoretická část rozebírá marketingový výzkum, dotazníkové šetření a chování spotřebitele. V praktické části se pomocí dotazníkového šetření snažím identifikovat osobu typického zákazníka a následně vyvodit doporučení ke zkvalitnění …viacAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to identify a typical customer of Firefly dance studio in order to verify the correct and effective philosophy of the company. The theoretical part is dedicated to market research, market segmentation, and questionnaire and consumer behaviour. The purpose of the empiric part is to find out the typical customer, using the method of anonymous questionnaires to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50271
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50271
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová