Michal Voldán
Bakalářská práce
Digitální marketing firem
Digital Marketing of Organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online komunikací se zákazníky na sociální síti Facebook. Na základě studia odborné literatury popisuje funkci marketingu, a především digitálního marketingu, kde zmiňuje nedílnou součást webových stránek, dnešních sociálních sítí a s primárním zaměřením na Facebook. Pozornost je věnována možnostem, co nabízí sociální síť Facebook, ať už se jedná o firemní stránky, skupiny …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with online communication with customers on the social network Facebook. Based on the study of professional literature, it describes the function of marketing, and especially digital marketing including its integral parts which are websites and today's social networks with a primary focus on Facebook. Attention is given to the possibilities offered by the social network Facebook …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13275
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace přes sociální sítě pro cestovní agenturu Jedličková
Barbora JEDLIČKOVÁ -
Small Stories on Social Media
Judit Gregorová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek -
Porovnání marketingového mixu malé a velké firmy v oblasti maloobchodu
Josef Šíla
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
19. 1. 2022
Kohout, J.
19. 1. 2022