Marketingový plán pro spol. s r.o. podnikající v oboru výuky bojových umění se zvláštním zaměřením na japonské bojové umění jujutsu – Ing. Jaroslav Kolcun, DiS.
Ing. Jaroslav Kolcun, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro spol. s r.o. podnikající v oboru výuky bojových umění se zvláštním zaměřením na japonské bojové umění jujutsu
Business plan for company active in the field of martial arts education with focus on Japanese martial art ju jutsu
Abstract:
Obsahem této práce je definovat základy pro sestavení marketingového plánu v oboru výuky bojových umění. Jelikož je toto téma v České republice prakticky nezpracované, bylo potřeba rozdělit vypracování marketingového plánu do dvou částí. První část, která je zpracována v rámci této bakalářské práce, definuje vizi a misi, zavádí segmenty specifické pro tuto oblast a následně kompletuje analýzy nezbytné …moreAbstract:
Scope of the thesis is to lay basics needed for design of marketing plan in area of martial arts. As this topic is not covered so far in Czech Republic, it was decided to split whole plan into two parts. First part, that is scope of the Thesis, covers vision and mission definition, defines segments related to the area and completes analyses. The second part, that is going to be covered by next thesis …moreKeywords
Analýza konkurence bojové umění buzzmarketing časový plán GAP analýza guerila marketing jiu jitsu ju jitsu ju jutsu jujutsu marketingový plán Maslowova pyramida rozpočet situační analýza STEEP analýza SWOT analýza segmentace trhu segment word of mouth zákazník. Budget competition analyses customer GAP analyses guerilla Maslow pyramid market segmentation marketing marketing plan martial art situational analyses STEEP analyses SWOT analyses time schedule
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dh2pu/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLCUN, Jaroslav. \textit{Marketingový plán pro spol. s r.o. podnikající v oboru výuky bojových umění se zvláštním zaměřením na japonské bojové umění jujutsu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/b4pyub/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Business plan - Family Pancake cafe
Kristina Shelest -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Soňa Babánková -
Segmentace trhu vína
Martin Musil -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu
Markéta Dlouhá -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina