Bc. Šárka Topičová

Diplomová práce

Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK

Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá budováním firemní identity u vybraného podniku pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace. Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit návrh inovativního modelu firemní identity pro neziskovou organizaci JAHODA z.ú. První část práce obsahuje ucelený přehled teoretických východisek z domácí a zahraniční literatury. Objasněné pojmy z oblasti firemní identity …více
Abstract:
This thesis deals with the building of corporate identity of a selected company using integrated marketing communication tools. The main objective of the thesis is to create a proposal for an innovative model of corporate identity for the selected company, which is the non-profit organization JAHODA z.ú. The first part of the thesis contains a comprehensive review of theoretical background from domestic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní