Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK – Bc. Šárka Topičová
Bc. Šárka Topičová
Master's thesis
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá budováním firemní identity u vybraného podniku pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace. Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit návrh inovativního modelu firemní identity pro neziskovou organizaci JAHODA z.ú. První část práce obsahuje ucelený přehled teoretických východisek z domácí a zahraniční literatury. Objasněné pojmy z oblasti firemní identity …moreAbstract:
This thesis deals with the building of corporate identity of a selected company using integrated marketing communication tools. The main objective of the thesis is to create a proposal for an innovative model of corporate identity for the selected company, which is the non-profit organization JAHODA z.ú. The first part of the thesis contains a comprehensive review of theoretical background from domestic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/laoa9/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček