Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava – Denisa Findejsová
Denisa Findejsová
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Analysis of marketing activities of the music festival Colours of Ostrava
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je "Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava". Cílem teoretické části je představit marketingové aktivity a komunikační prostředky hudebních festivalů obecně. Cílem praktické části je pak aplikovat jednotlivé marketingové aktivity a komunikační prostředky přímo na hudební festival Colours of Ostrava a vyhodnotit jejich efektivitu a vliv na rozhodování …moreAbstract:
The subject of this thesis is "Analysis of marketing activities of music festival Colours of Ostrava". The aim of the theoretical part is to introdukce marketing and communication activities of music festival in general. The aim of the practical part is to apply these marketing and communication activities on music festival Colours of Ostrava and evaluate their effectiveness and influence on consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 2. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57979
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2015
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Josef Abrhám
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57979
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Marketing strategies which may be developed by the Department of English and American studies at University of Ostrava to attract new students.
Monika ŠIMONÍKOVÁ -
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Die Marketinganalyse des Festivals Colours of Ostrava und Lollapalooza Berlin
Diana VLČKOVÁ -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Marketing Communication of Selected Company
Alla Petrosyan