Analýza marketingové komunikace společnosti Laufen na českém trhu – Eva Bahdanovich
Eva Bahdanovich
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace společnosti Laufen na českém trhu
Analysis of Laufen's marketing communication on the Czech market
Anotace:
Cílem práce je na základě dílčích analýz vypracovat návrhy na zlepšení marketingové strategie značky Laufen pro příští rok. Teoretická část identifikuje klíčové pojmy a nástroje marketingové komunikace. Praktická část obsahuje představení společnosti Laufen, PESTEL analýzu, analýzu Porterových pěti sil a analýzu současné marketingové komunikace. Na základě získaných dat byla vypracována konkrétní doporučení …víceAbstract:
The aim of the thesis is to develop proposals for improving the marketing strategy of the Laufen brand for the next year based on select analyses. The theoretical part identifies key terms and tools of marketing communication. The practical part includes an introduction to the Laufen company, a PESTEL analysis, a Porter's five forces analysis and an analysis of current marketing communication. On the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93771
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93771
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů
Kristýna Suchá -
Marketingová strategie online projektu v auto-moto odvětví
Václav Nechyba -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek