Eva Bahdanovich

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace společnosti Laufen na českém trhu

Analysis of Laufen's marketing communication on the Czech market
Anotace:
Cílem práce je na základě dílčích analýz vypracovat návrhy na zlepšení marketingové strategie značky Laufen pro příští rok. Teoretická část identifikuje klíčové pojmy a nástroje marketingové komunikace. Praktická část obsahuje představení společnosti Laufen, PESTEL analýzu, analýzu Porterových pěti sil a analýzu současné marketingové komunikace. Na základě získaných dat byla vypracována konkrétní doporučení …více
Abstract:
The aim of the thesis is to develop proposals for improving the marketing strategy of the Laufen brand for the next year based on select analyses. The theoretical part identifies key terms and tools of marketing communication. The practical part includes an introduction to the Laufen company, a PESTEL analysis, a Porter's five forces analysis and an analysis of current marketing communication. On the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93771