Ing. Nikola Loudová
Master's thesis
Komunikační strategie vybrané firmy
Communication strategy of the specific company
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice marketingové komunikace firmy SUBARU ČR s.r.o., která sídlí v Praze a zabývá se importem vozů značky Subaru do České republiky. Cílem je zhodnotit současné firemní aktivity týkající se marketingové komunikace a navrhnout konkrétní doporučení, která zlepší současnou komunikační strategii firmy. Tři jednotlivé kapitoly první části práce se zabývají teoretickými …moreAbstract:
The diploma thesis describes issues of marketing communication in the company SUBARU ČR s.r.o. that has Prague as its place of business. To their most important action belongs the car import of Japanese car brand Subaru to the Czech Republic. The goal is to evaluate contemporary company's activities in accordance to the marketing communication and furthermore also to suggest specific reccomendation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2015
Accessible from:: 9. 1. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2015
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Loudová, Nikola. Komunikační strategie vybrané firmy. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.1.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 1. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková