Ing. Nikola Loudová

Master's thesis

Komunikační strategie vybrané firmy

Communication strategy of the specific company
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice marketingové komunikace firmy SUBARU ČR s.r.o., která sídlí v Praze a zabývá se importem vozů značky Subaru do České republiky. Cílem je zhodnotit současné firemní aktivity týkající se marketingové komunikace a navrhnout konkrétní doporučení, která zlepší současnou komunikační strategii firmy. Tři jednotlivé kapitoly první části práce se zabývají teoretickými …more
Abstract:
The diploma thesis describes issues of marketing communication in the company SUBARU ČR s.r.o. that has Prague as its place of business. To their most important action belongs the car import of Japanese car brand Subaru to the Czech Republic. The goal is to evaluate contemporary company's activities in accordance to the marketing communication and furthermore also to suggest specific reccomendation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2015
Accessible from:: 9. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2015
  • Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Loudová, Nikola. Komunikační strategie vybrané firmy. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.1.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 1. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN