Mgr. Lucie Provazníková
Master's thesis
Kombinatorické úlohy na 1. stupni ZŠ
Combinatorial Tasks in Primary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou propedeutiky kombinatoriky u žáků 1. stupně základních škol. Práce je rozdělena na dvě části. Hlavním cílem teoretické části je vymezit základní odbornou terminologii problematiky výuky kombinatoriky, shromáždit zdroje úloh a didaktické materiály vhodné pro mladší školní věk. Empirická část práce ověřuje schopnost žáků řešit kombinatorické úlohy. Zároveň hodnotí …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2024
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM8190
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2024
- Supervisor: PhDr. Jana Cachová, Ph.D.
- Reader: RNDr. Jitka Kühnová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Theses on a related topic
-
Návrh vzdělávacího oboru Divadlo pro první stupeň základní školy
Matyáš Hauser -
Výukové materiály o historii Třebíče pro první stupeň základní školy
Jan Menšík -
Stimulačně edukativní skupiny pro děti předškolního věku v návaznosti na první stupeň základní školy
Simona Gálová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Předcházení šoku z reality u studentů učitelství pro první stupeň základní školy
Barbora Palátová -
Výchovné koncerty pro první stupeň základní školy v jihlavském regionu
Natálie CÁBOVÁ -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
4/9/2024
Kohout, J.
4/9/2024