Bc. Martina ZETÍKOVÁ

Diplomová práce

Projekt využití controllingu v event marketingu v agentuře Iva production and modelling

Project of controlling used in event marketing in agency Iva production and modelling.
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám event marketingem v celé své složitosti. V teoretické části definuji tento pojem včetně jeho základních charakteristik, dále se zabývám plánováním a tvorbou eventové stragtegie a hlavní část je věnována oblasti controllingu, která je díky roztříštěnosti a nejednotnosti metod považována za největší slabinu této komunikační disciplíny. V analytické části popisuji přípravy …více
Abstract:
Throught my dissertation work I have tried to deal with event marketing feature in whole complexity. In theoretic parts I have defined event marketing as a conception with basic characteristics. Further I have been dealing with scheduling and creation of event marketing strategy. Major part is dedicated to section of controlling which is considered thanks to fractionalism and division methods as the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor: 12448

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Eva Staňková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZETÍKOVÁ, Martina. Projekt využití controllingu v event marketingu v agentuře Iva production and modelling. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing