Projekt integrované marketingové komunikace Místní akční skupiny Valašsko {-} Horní Vsacko, o.s. – Ing. Hana KLOSOVÁ
Ing. Hana KLOSOVÁ
Master's thesis
Projekt integrované marketingové komunikace Místní akční skupiny Valašsko {-} Horní Vsacko, o.s.
The project of an integrated marketing communication in the civic association Local action group Valašsko - Horní Vsacko
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu integrované marketingové komunikace aplikované v podmínkách regionální neziskové organizace Místní akční skupiny Valašsko {--} Horní Vsacko, o. s., jejímž cílem je především rozvoj regionu. Tento cíl se snaží naplnit ucházením se o dotace z Programu rozvoje venkova zaštítěného Ministerstvem zemědělství ČR. Teoretická část shrnuje základní teoretická východiska o neziskovém …moreAbstract:
This Diploma thesis focuses on an integrated marketing communication theme applied inside of the conditions of nonprofit regional organization called Local Action Group Valašsko {--} Horní Vsacko. Its main aim is the development of this region. To achieve this goal, it applies for grants from the Rural Development Program, shielded by Ministry of Agriculture of the Czech Republic. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Accessible from:: 4. 5. 2009
Identifier:
11142
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLOSOVÁ, Hana. \textit{Projekt integrované marketingové komunikace Místní akční skupiny Valašsko $\{$-$\}$ Horní Vsacko, o.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/b5v1e8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLOSOVÁ, Hana. Projekt integrované marketingové komunikace Místní akční skupiny Valašsko {-} Horní Vsacko, o.s.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček