Analýza etických aspektů v marketingové komunikaci – Bc. Jiří Novosád
Bc. Jiří Novosád
Bakalářská práce
Analýza etických aspektů v marketingové komunikaci
Analysis of Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etikou v marketingové komunikaci. Vysvětluje pojmy, jako je etika, etický kodex a marketingová komunikace. Zaměřuje se především na reklamu a na etické problémy s ní spojené. Popisuje neetické reklamy a to, jak Rada pro reklamu o těchto sporných reklamách rozhodla. Závěrem se zabývá řízenými rozhovory se zástupci několika mediálních subjektů na témata spojená s reklamou …víceAbstract:
This bachelor thesis is about ethics in marketing communication. It explains terms such as ethics, code of ethics and marketing communication. It focuses mainly on advertising and on the ethical problems associated with it. This work describes unethical advertising and their solutions. At the end this thesis is dealing with controlled interviews with several people from media on issues related to advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ggv5b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Šokující reklama a její právní limity
Klára Guňková -
Advokátní reklama v rozhodovací praxi České advokátní komory a Nejvyššího soudu Spojených států amerických
Marcel Jurčaga -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák