COVID-19 a jeho dopady na podnikání MSP ve vybraném odvětví – Bc. Caroline Suzanne Karda
Bc. Caroline Suzanne Karda
Diplomová práce
COVID-19 a jeho dopady na podnikání MSP ve vybraném odvětví
COVID-19 and its impact on Small and Medium-Sized Enterprise in a selected sector
Anotace:
V souvislosti s pandemií SARS-COV2 (Covid 19) se v období roku 2020 a části roku 2021 vzhledem k přijatým opatřením vládou České republiky téměř zastavila ekonomika. Tento jev měl dopad na mnoho odvětví a podniků, a ne každý subjekt se s touto krizí dokázal vypořádat. Tato diplomová práce řeší dopady výše zmíněné pandemie na odvětví cestovního ruchu a subjekty v něm působící, a zkoumá, zda je možné …víceAbstract:
In connection with the SARS-COV2 pandemic (Covid 19), the economy almost stopped in the period of 2020 and part of 2021, due to the measures taken by the Government of the Czech Republic. This phenomenon has had an impact on many sectors and businesses, and not every company has been able to cope with the crisis. This work addresses the impacts of the above-mentioned pandemic on the tourism industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gw4k2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria