Internationalisation of a selected company – Anna Kubešová
Anna Kubešová
Bachelor's thesis
Internationalisation of a selected company
Internacionalizace vybrané společnosti
Anotácia:
Vytvořila jsem exportní plán pro českou nábytkářskou společnost Montero. Vícefázový proces výběru kombinuje několik hodnotících nástrojů, jako je velikost trhu, HDP na hlavu, příjmy na trhu s nábytkem, průměrné roční výdaje na domácnost na nábytek a výzdobu interiérů a prvky ovlivňující spotřebitelskou volbu, pokud jde o nábytkové produkty. . Tento proces mi pomohl dospět k závěru, že Německo je nejvhodnějším …viacAbstract:
I have created an export plan for a Czech furniture manufacturing company Montero. The multi-stage selection process combines several assessment tools such as the size of the market, GDP per capita, revenue in the Furniture market, average annual spending per household on furniture and interior decoration and driving elements behind consumer choice when it comes to furniture products. This process …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85785
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedúci: Vít Hinčica
- Oponent: Alexej Sato
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85785
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík