Tereza Šmajsová

Master's thesis

Focus Group v marketingovém výzkumu

Focus Group in Marketing Research
Abstract:
Tématem diplomové práce je Focus Group v marketingovém výzkumu. V teoretické části práce bude popsána metoda Focus Group v kontextu kvalitativního výzkumu. Budou popsána specifika této metody, včetně výhod a nevýhod jejího využití. V dalších kapitolách jsou popsány fáze realizace Focus Group od plánování, přes nábor respondentů, průběh sezení, až po analýzu zjištění. Poslední kapitola teoretické části …more
Abstract:
The topic of the master thesis is Focus Group in marketing research. The theoretical part of the thesis will describe the Focus Group method in the context of qualitative research. The specifics of this method will be described, including the advantages and disadvantages of its use. In the following chapters, the stages of conducting a Focus Group are described, from planning, to recruiting respondents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 10. 2022
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní