Funkcionirovanije predložnych konstrukcij v jazyke reklamy – Bc. Jana Šimlíková
Bc. Jana Šimlíková
Bakalářská práce
Funkcionirovanije predložnych konstrukcij v jazyke reklamy
The Functioning of prepositional constructions in advertising language
Abstract:
The goal of this bachelor thesis was to analyze prepositions in Russian commercials. Theoretical part of the work focuses on analyzes of the prepositions and the characteristics of commercials. Practical part contains division of prepositions based on their lexical and semantic criteria.Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá předložkové konstrukce v ruské reklamě. Teoretická část se věnuje rozboru předložek a charakteristice reklamy. Praktická část obsahuje dělení reklam na základě lexikálních a sémantických kritérii.
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/um3qz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Aleš Brandner, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavla Valčáková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Creation and Management of Structured Language Resources
Adam Rambousek -
Second language at a pre-school age: Lexical and syntactical levels of speech
Zuzana Javorová -
Prepozitivní nesklonný přívlastek v češtině a ruštině v oblasti reklamy
Vladimíra Krátká -
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
Olha SHUTKA -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Jazyková kultura reklamy lázeňských a wellness služeb v České republice (Slovenské republice), včetně glosáře odborné terminologie.
Ivan Zagorulko -
Komparace ruské a české reklamy
Taťána GNATYKOVÁ -
Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech
Krystsina KHILA