Bc. Jana Šimlíková

Bakalářská práce

Funkcionirovanije predložnych konstrukcij v jazyke reklamy

The Functioning of prepositional constructions in advertising language
Abstract:
The goal of this bachelor thesis was to analyze prepositions in Russian commercials. Theoretical part of the work focuses on analyzes of the prepositions and the characteristics of commercials. Practical part contains division of prepositions based on their lexical and semantic criteria.
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá předložkové konstrukce v ruské reklamě. Teoretická část se věnuje rozboru předložek a charakteristice reklamy. Praktická část obsahuje dělení reklam na základě lexikálních a sémantických kritérii.
 
 
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. PhDr. Aleš Brandner, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavla Valčáková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta