Výuka anglického jazyka u dětí předškolního věku a metody této výuky – Bc. Zuzana Němečková
Bc. Zuzana Němečková
Bakalářská práce
Výuka anglického jazyka u dětí předškolního věku a metody této výuky
Teaching English to preschool children and its methods
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Výuka anglického jazyka u dětí předškolního věku a metody této výuky“ se zabývá problematikou předškolní výuky anglického jazyka. V teoretické části objasňuje základní pedagogické pojmy, důvody proč začít s výukou jazyka co nejdříve a oblíbené vyučovací metody. V praktické části je zjišťováno, jak velký význam v dnešní době rodiče přikládají předškolní výuce anglického jazyka …víceAbstract:
Bachelor thesis “Teaching English to preschool children and its methods” deals with teaching English to preschool children. The theoretical part explains basic pedagogical terms, reasons why it is important to teach children English as soon as possible and the favourite methods of teaching preschool children. In the practical part it is investigated what parents of preschool aged children and school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/px1fp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Lucie Pištěková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Názory učitelů na výuku cizích jazyků se zaměřením na anglický jazyk u žáků 1. stupně základních škol
Anita Čechová -
Aktivity pro děti předškolního věku se zaměřením na anglický jazyk
Lucie BALOGOVÁ -
Domácí příprava na anglický jazyk u dětí s dyslexií (případová studie)
Ludmila ČAPKOVÁ -
Jak učit děti s ADHD cizí jazyk
Ivana ONDREJCOVÁ -
Teaching English as a Foreign Language in Kindergartens
Iveta Andělová -
Teaching English to Very Young Learners in the Czech Republic
Monika Janáková -
Using literature in teaching English to young learners
Adéla Schejbalová