Bc. Veronika Lysáková
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování
Analysis of consumers behaviour
Abstract:
Cílem této diplomové práce je identifikovat klíčové faktory ovlivňující chování spotřebitelek na trhu menstruačních kalíšků a navrhnout doporučení, která by pomohla podnikům při vytváření marketingových strategií. Teoretická část práce vymezuje koncepty spotřebitelského chování a představuje model inspirovaný Teorií plánovaného chování, který kromě původních faktorů předpokládá také vliv environmentálního …moreAbstract:
The purpose of this diploma thesis is to identify key factors affecting consumer behaviour in the market of menstrual cups and to propose recommendations that would help businesses in creating marketing strategies. The theoretical part of the thesis defines the concepts of consumer behaviour and presents a model inspired by Theory of Planned Behaviour, which assumes, besides the original factors, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mw7g9/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2020
- Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Potential of horizontal integration of the cashew value chain in the coastal region of Kenya
Winifred Okpo -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara -
Odpadová problematika dámských hygienických potřeb
Hana TRÁVNÍČKOVÁ -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Variability in inclination toward national products among European regions and its impact on consumer behavior
Daria Artamonova -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Spotřebitelské chování
Martina Dvořáčková -
Spotřebitelské chování ve vztahu k produktům s NFC čipy
Adam CHARVÁT