Bc. Veronika Lysáková

Master's thesis

Analýza spotřebitelského chování

Analysis of consumers behaviour
Abstract:
Cílem této diplomové práce je identifikovat klíčové faktory ovlivňující chování spotřebitelek na trhu menstruačních kalíšků a navrhnout doporučení, která by pomohla podnikům při vytváření marketingových strategií. Teoretická část práce vymezuje koncepty spotřebitelského chování a představuje model inspirovaný Teorií plánovaného chování, který kromě původních faktorů předpokládá také vliv environmentálního …more
Abstract:
The purpose of this diploma thesis is to identify key factors affecting consumer behaviour in the market of menstrual cups and to propose recommendations that would help businesses in creating marketing strategies. The theoretical part of the thesis defines the concepts of consumer behaviour and presents a model inspired by Theory of Planned Behaviour, which assumes, besides the original factors, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta