Martina Straková

Master's thesis

Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby

The Internet as the marketing and Public Relations tools in classical music

Abstract:
Uvedené téma magisterské práce jsem si zvolila nejen s ohledem na svou profesionální manažerskou činnost, ale také z důvodu svého osobního zájmu o problematiku věnovanou moderním technologiím, které zasahují do všech oblastí osobního a pracovního života.Cíle diplomové práce je nejen vypracování souhrnného přehledu nástrojů již využívaných v prostředí internetu pro potřeby marketingu a Public Relations …more
Abstract:
I have chosen the above mentioned theme of my Master's Thesis not only with respect to my professional management activities but also due to my personal interest in issues of modern technologies affecting all of the areas of personal and work life. The purpose of diploma thesis is not only to elaborate the summary of tools already applied in the Internet environment for use of marketing and Public …more
 

Keywords

hudba

Keywords

management

Keywords

internet

Keywords

public relations
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ
  • Reader: Jiří ŠTILEC

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. Knihovna