Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby – Martina Straková
Martina Straková
Master's thesis
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
The Internet as the marketing and Public Relations tools in classical music
Abstract:
Uvedené téma magisterské práce jsem si zvolila nejen s ohledem na svou profesionální manažerskou činnost, ale také z důvodu svého osobního zájmu o problematiku věnovanou moderním technologiím, které zasahují do všech oblastí osobního a pracovního života.Cíle diplomové práce je nejen vypracování souhrnného přehledu nástrojů již využívaných v prostředí internetu pro potřeby marketingu a Public Relations …moreAbstract:
I have chosen the above mentioned theme of my Master's Thesis not only with respect to my professional management activities but also due to my personal interest in issues of modern technologies affecting all of the areas of personal and work life. The purpose of diploma thesis is not only to elaborate the summary of tools already applied in the Internet environment for use of marketing and Public …moreKeywords
hudbaKeywords
managementKeywords
internetKeywords
marketing (obecně)Keywords
public relationsKeywords
hudební management
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/8030
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ
- Reader: Jiří ŠTILEC
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRAKOVÁ, Martina. \textit{Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby}. Online. Master's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Hudební a taneční fakulta. 2014. Available from: https://theses.cz/id/b759qn/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMaster programme / field:
Hudební umění / Hudební management
Theses on a related topic
-
Lokální festival Horečka fest a jeho rostoucí marketing
Nikola Svrčková -
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public Relations - Přínos pro management
Jana Kollátorová -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl