Strategie otevřené inovace univerzity pro vytvoření samo-udržitelné konkurenční výhody – Mahmoud Elsayed Moustafa HASSANIN
Mahmoud Elsayed Moustafa HASSANIN
Disertační práce
Strategie otevřené inovace univerzity pro vytvoření samo-udržitelné konkurenční výhody
University's Open Innovation Strategy Towards Creating a Self-Sustainable Competitive Advantage
Abstract:
Universities are the main source for developing future creative entrepreneurs and they engage with other sectors in research and knowledge transfers. Commercialization of the university's innovation is essential for creating added-value for the university, the surrounding region and for the whole society. A new paradigm that is called "Open Innovation" (OI) can play a vital role in increasing the competitive …víceAbstract:
Vysoké školy jsou hlavním zdrojem rozvoje budoucích kreativních podnikatelů a podílejí se na aktivitách v ostatních odvětvích v oblasti výzkumu a předávání znalostí. Komercializace inovace univerzity je nezbytná pro vytvoření přidané hodnoty pro univerzitu, okolní region i celou společnost. Nové paradigma, které je nazváno "otevřené inovace" (OI), může hrát důležitou roli při zvyšování konkurenceschopnosti …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 2. 2012
Zveřejnit od: 29. 2. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HASSANIN, Mahmoud Elsayed Moustafa. \textit{Strategie otevřené inovace univerzity pro vytvoření samo-udržitelné konkurenční výhody}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/b7m0jj/.
Jak správně citovat práci
HASSANIN, Mahmoud Elsayed Moustafa. Strategie otevřené inovace univerzity pro vytvoření samo-udržitelné konkurenční výhody. Zlín, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.2.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 2. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Heuristické strategie - speciálně strategie vložení pomocného prvku, strategie invariantu a strategie vypuštění podmínky
Lenka REHÁKOVÁ -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Srovnání Lisabonské strategie a strategie Evropa 2020 v oblasti zaměstnanosti
Petra Buchelová