Analýza projevů marketingové komunikace univerzit na Instagramu – Bc. Jiří PLÁŠIL
Bc. Jiří PLÁŠIL
Diplomová práce
Analýza projevů marketingové komunikace univerzit na Instagramu
The Analysis of the Manifestations of University Marketing Communication on Instagram
Anotace:
Cílem práce je analyzovat konkrétní projevy marketingové komunikace na oficiálních instagramových účtech vysokých škol, a to s důrazem na postupnou marketizaci vysokoškolského vzdělávání. Jako metodologický rámec byla zvolena multimodální kritická analýza diskurzu podle D. Machina pro zkoumání lexikální i vizuální povahy vzorku. Pro analýzu byla poté vybrána konkrétní sada nástrojů. Výsledkem výzkumu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse specific manifestations of marketing communication on the official Instagram accounts of universities with an emphasis on the gradual marketization of higher education. Multimodal critical discourse analysis was used as a methodological framework to examine lexical and visual characteristics of the sample. A specific set of tools was selected for the analysis. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Libicher
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLÁŠIL, Jiří. Analýza projevů marketingové komunikace univerzit na Instagramu. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální studia / Mediální studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů
Ondřej Hamouz -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Ondřej Kounovský
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
28. 4. 2023