Bc. Nicola Welnerová

Bachelor's thesis

Možnosti a meze mystery shopping

Possibilities and limits of mystery shopping
Abstract:
Práce je věnována tématům CRM, hodnocení pracovníků a řízení výkonnosti. Věnuje se vzniku a využívání mystery shopping v kontextu marketingu jako celku i z hlediska jeho vývoje. V závěru práce je hodnocena úspěšnost začlenění mystery shopping do fungování společnosti McDonald’s.
Abstract:
The bachelor paper is focused on topics of CRM, employees evaluation and performance management. The paper is devoted to the development of marketing and to the reasons that allowed the creation and use of mystery shopping. In conclusion of the paper is evaluated the success of the integration of mystery shopping in the functioning of McDonald's.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Jiří Němec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní