Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě – Ing. Petr Mareš
Ing. Petr Mareš
Bachelor's thesis
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Internet advertising and its ever-rising significance in the modern world
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je seznámení se základními principy internetového marketingu v současném digitálním světě. Práce by měla čtenářům umožnit pochopení tohoto velmi rychle rostoucího trendu. Hledám zde odpovědi na konkrétní otázky vyplývající z dosavadního vývoje internetového marketingu. V této práci kladu důraz na internetovou reklamu zaměřenou na výkon. Zároveň uvádím příklady využití online …moreAbstract:
The objective of this Bachelor’s work is to familiarize with the fundamental principles of internet marketing in today’s world. The work should give the readers the understanding of this fast evolving trend. In the work I search for answers to concrete questions resulting from the existing progression of internet marketing. I also look to place emphasis on internet advertising focused on its efficient …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w25p5/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2011
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová