Julie Chábová

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace vybrané beauty značky

Online marketing communication of a selected beauty brand
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout zlepšení online marketingové komunikace značky Lancôme a na základě provedených analýz dosavadního působení firmy v online marketingu zvýšit povědomí o značce. Teoretická část práce se zaměřuje na detailní popis marketingové komunikace a marketingového mixu, následně jsou popsány klíčové nástroje online komunikace, do kterých patří sociální sítě, influencer marketing …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose an improvement of the online marketing communication of the Lancôme brand and to increase the brand awareness based on the analysis of the company's current online marketing activities. The theoretical part of the thesis focuses on a detailed description of the marketing communication and marketing mix, followed by a description of the key online communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Nina Kožešníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92653