Online marketingová komunikace vybrané beauty značky – Julie Chábová
Julie Chábová
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace vybrané beauty značky
Online marketing communication of a selected beauty brand
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout zlepšení online marketingové komunikace značky Lancôme a na základě provedených analýz dosavadního působení firmy v online marketingu zvýšit povědomí o značce. Teoretická část práce se zaměřuje na detailní popis marketingové komunikace a marketingového mixu, následně jsou popsány klíčové nástroje online komunikace, do kterých patří sociální sítě, influencer marketing …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose an improvement of the online marketing communication of the Lancôme brand and to increase the brand awareness based on the analysis of the company's current online marketing activities. The theoretical part of the thesis focuses on a detailed description of the marketing communication and marketing mix, followed by a description of the key online communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Nina Kožešníková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92653
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití influencerů v online marketingové komunikaci
Ptak Ptak -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec