Marian Mlýnek

Master's thesis

Modifikace kupního rozhodování spotřebitele na trhu tabulkových čokolád

Modification of consumer's buying decision process on table chocolate market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit podobu kupního rozhodovacího procesu a navržení marketingové orientace v souladu s danými zjištěními. Práce probíhala ve dvou rovinách, kde prvně byly použity data výzkumu MML-TGI, které byly pomocí softwaru Data Analyzer analyzovány. Zde byly použity metody jako kontingenční tabulka, faktorová analýza a shluková analýza. Po vyhodnocení proběhlo vlastní šetření …more
Abstract:
Aim of this diploma thesis is to find out form of buying decision process and suggest marketing orientation according to discovered findings. The diploma thesis can be divided into two parts, where in the first part were used data from MML_TGI survey, which were analyzed with aid of Data Analyzer computer software. Contingency tables, factor analysis and cluster analysis were used here. After evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Václav Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77167