Modifikace kupního rozhodování spotřebitele na trhu tabulkových čokolád – Marian Mlýnek
Marian Mlýnek
Master's thesis
Modifikace kupního rozhodování spotřebitele na trhu tabulkových čokolád
Modification of consumer's buying decision process on table chocolate market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit podobu kupního rozhodovacího procesu a navržení marketingové orientace v souladu s danými zjištěními. Práce probíhala ve dvou rovinách, kde prvně byly použity data výzkumu MML-TGI, které byly pomocí softwaru Data Analyzer analyzovány. Zde byly použity metody jako kontingenční tabulka, faktorová analýza a shluková analýza. Po vyhodnocení proběhlo vlastní šetření …moreAbstract:
Aim of this diploma thesis is to find out form of buying decision process and suggest marketing orientation according to discovered findings. The diploma thesis can be divided into two parts, where in the first part were used data from MML_TGI survey, which were analyzed with aid of Data Analyzer computer software. Contingency tables, factor analysis and cluster analysis were used here. After evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77167
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Václav Stříteský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77167
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím