Bc. Tereza Hájková
Diplomová práce
Analýza bonity SME klientely
Analysis of SME Client's Creditworthiness
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza bonity středních a malých podniků, které jsou nedílnou a důležitou součástí národních hospodářství a ekonomické stability. Přístup k financím a odpovídajícím zdrojům je jak pro začínající podnikatelské subjekty, tak pro rozvíjející se malé a střední podniky zásadním faktorem. Hlavními formami pro překonání omezených kapitálových zdrojů jsou bankovní úvěry a …víceAbstract:
The subject of this thesis is to analyse the creditworthiness of SMEs, which are an integral and important part of the national economy and economic stability. Access to finance and adequate resources is essential for starting businesses, and for developing small and medium-sized enterprises. Bank loans and public support are the main tools to overcome limited capital resources. The aim of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/g5f4b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Olga Ortová Šeflová
- Oponent: Ing. Jaroslava Holasová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria