Bc. Kristýna Šedá

Master's thesis

Návrh komunikačního mixu pro podnik vstupující na e-market

Communication mix proposal for a company entering the e-market
Anotácia:
Cílem diplomová práce je zpracování komunikačního mixu pro internetový obchod, který bude nabízet chovatelské potřeby. V teoretické části autorka věnuje hlavní pozornost teorii internetového marketingu a komunikačního mixu. V analytické části autorka předkládá marketingovou situační analýzu. V návrhové části je zpracován návrh komunikačního mixu.
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to elaborate on the communication mix for an online store, which will offer pet supplies. In the theoretical part, the author focuses on the theory of Internet marketing and a communication mix. In the analytical part the author deals with marketing situational analysis. The proposal part features a developed communication mix design.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedúci: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting