Návrh komunikačního mixu pro podnik vstupující na e-market – Bc. Kristýna Šedá
Bc. Kristýna Šedá
Diplomová práce
Návrh komunikačního mixu pro podnik vstupující na e-market
Communication mix proposal for a company entering the e-market
Anotace:
Cílem diplomová práce je zpracování komunikačního mixu pro internetový obchod, který bude nabízet chovatelské potřeby. V teoretické části autorka věnuje hlavní pozornost teorii internetového marketingu a komunikačního mixu. V analytické části autorka předkládá marketingovou situační analýzu. V návrhové části je zpracován návrh komunikačního mixu.Abstract:
The aim of the diploma thesis is to elaborate on the communication mix for an online store, which will offer pet supplies. In the theoretical part, the author focuses on the theory of Internet marketing and a communication mix. In the analytical part the author deals with marketing situational analysis. The proposal part features a developed communication mix design.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/am3e2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor