Bc. Michaela Mazouchová

Master's thesis

Výuka výslovnosti žákům s dyslexií

Teaching pronunciation to learners with dyslexia
Abstract:
This thesis investigates ways and principles in teaching rhythm to learners of EFL with dyslexia, which are subsequently applied and examined in practice. In the theoretical part, the phenomenon of rhythm is described. The importance of pronunciation, and rhythm in particular, is subsequently interpreted in relation to communicative competence, followed by the discussion of whether rhythm should be …viac
Abstract:
Tato práce se zabývá principy výuky rytmu žákům s dyslexií. Tyto principy jsou posléze použity v praxi. V praktické části práce je nejprve popsán rytmus a jeho význam je poté vyložen ve vztahu ke komunikační kompetenci. Diskuze na téma jestli by se rytmus měl vyučovat je předmětem další kapitoly. Následně je definována porucha učení, dyslexie, a její symptomy jsou popsány a vztaženy ke specifickým …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2016
  • Vedúci: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mazouchová, Michaela. Výuka výslovnosti žákům s dyslexií. Pardubice, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická