Výuka výslovnosti žákům s dyslexií – Bc. Michaela Mazouchová
Bc. Michaela Mazouchová
Diplomová práce
Výuka výslovnosti žákům s dyslexií
Teaching pronunciation to learners with dyslexia
Abstract:
This thesis investigates ways and principles in teaching rhythm to learners of EFL with dyslexia, which are subsequently applied and examined in practice. In the theoretical part, the phenomenon of rhythm is described. The importance of pronunciation, and rhythm in particular, is subsequently interpreted in relation to communicative competence, followed by the discussion of whether rhythm should be …víceAbstract:
Tato práce se zabývá principy výuky rytmu žákům s dyslexií. Tyto principy jsou posléze použity v praxi. V praktické části práce je nejprve popsán rytmus a jeho význam je poté vyložen ve vztahu ke komunikační kompetenci. Diskuze na téma jestli by se rytmus měl vyučovat je předmětem další kapitoly. Následně je definována porucha učení, dyslexie, a její symptomy jsou popsány a vztaženy ke specifickým …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2016
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mazouchová, Michaela. Výuka výslovnosti žákům s dyslexií. Pardubice, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ