Porozumění čtení u žáků střední školy – František ŠKABRAHA
František ŠKABRAHA
Bakalářská práce
Porozumění čtení u žáků střední školy
Reading Comprehension of Pupils of Secondary School
Anotace:
Tato práce pojednává o problematice porozumění čtení u žáků střední školy a zkoumá znalosti žáků v této oblasti. Informuje o současném stavu na jediné vojenské střední škole. Popisuje, jak by měla správně vypadat výuka v této oblasti.. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje obecné informace o porozumění čtení u žáků střední školy, její výuce. Praktická část …víceAbstract:
This work deals with issues of reading comprehension among secondary school pupils and examines students' knowledge in this area. It informs about the current state of the single military high school. Describes how to correctly should look like teaching in this area .. The work is divided into theoretical and practical. The theoretical part includes general information on reading comprehension among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKABRAHA, František. Porozumění čtení u žáků střední školy. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a informační výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ.
Olga Ondrušová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Rozvoj čtení s porozuměním v běžné výuce 3. třídy základní školy
Ivona Čermáková -
Rozvíjení dovednosti čtení s porozuměním v mateřské škole prostřednictvím knihy Jiřího Kahouna Příhody včelích medvídků
Lenka Sobotková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
20. 8. 2013