Sportovec jako podpora marketingu na sociálních sítích – Bc. Hana Volfová
Bc. Hana Volfová
Diplomová práce
Sportovec jako podpora marketingu na sociálních sítích
Athlete as a marketing support on social networks
Anotace:
Diplomová práce na téma “Sportovec jako podpora marketingu na sociálních sítích“ se věnuje především sociálním sítím a jejich využitím pro podporu marketingu organizace. Cílem práce je zhodnocení toho, zda propagační aktivity společnosti Samsung skrz sportovní influencery napomáhají ke zvýšení povědomí o značce a produktu u veřejnosti. Výsledku je dosaženo pomocí dotazníkového šetření u veřejnosti …víceAbstract:
The diploma thesis “Athlete as a marketing support on social networks“ talks about social media and their use for marketing support in specific company. The result of the thesis is basic information about social media and their use for promotion of the Samsung company in the Czech Republic throw the sports influencers who help brand to promote products. A part of the thesis is about sports customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ynbhu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Marketing v běžeckém lyžování
Barbora Havlíčková -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva