Implementace výsledků výzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky – Bc. Martin Steinbrucker
Bc. Martin Steinbrucker
Master's thesis
Implementace výsledků výzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky
Implementing the results of marketing environment research in customer relationship management
Abstract:
Tato práce s názvem „Implementace výsledků výzkumu prostředí do řízení vztahů se zákazníky“ se zabývá představením druhů, způsobů a forem výzkumu prostředí. Představuje druhy, vlastnosti a specifika jednotlivých prostředí, které autor pojmenovává jako vnější – makroprostředí, vnější – mikroprostředí a vnitřní prostředí. Názorně je v práci vidět propojení teoretických znalostí v oblasti řízení vztahů …moreAbstract:
This Diploma thesis, entitled "Implementing the results of marketing environment research in customer relationship management" deals with the introduction of species, ways and forms of research environment. Represents the types of the characteristics and the specifics of each environment, which the author names as the outer of macro-environment, outer of microenvironment and the internal environment …moreKeywords
Klíčová slova Analýza prostředí implementace komunikace marketing potřeby požadavky očekávání (PPO) produkt řízení vztahů se zákazníky (ŘVZ) společnost SWOT analýza zákazníci Keywords Milieu analysis implemantation comunication needs requirements expectations product customer relationship management (CRM) company strengths weaknesses opportunities threats (SWOT) analysis customers
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pd9jx/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Marie Koubová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková