An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s – Zuzana Drienková
Zuzana Drienková
Bachelor's thesis
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Abstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of current customer satisfaction in the brick-and-mortar shop of the company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. This thesis is divided into two parts. The first part of the thesis, which is theoretical, describes a customer and the importance of a customer for a company. Moreover, the theoretical part also deals with topics such as customer satisfaction, monitoring …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou aktuální spokojenosti zákazníků v kamenné prodejně společnosti Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. Práce je rozdělena do dvou částí. První část, která je teoretická, je zaměřená na zákazníka a jeho důležitost pro společnost. Dále se zde také zabývám zákaznickou spokojeností, jejím sledováním, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem. V praktické části se zaměřuji …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRIENKOVÁ, Zuzana. \textit{An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V \&{} M Zborovský, v.o.s}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2018. Available from: https://theses.cz/id/bam859/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Drienková, Zuzana. An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice
Tereza Fogašová