Radka TOMÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Dramatický kroužek s dětmí předškolního věku
A dramatic playgroup with preschool children
Abstract:
Má bakalářská práce je zaměřena na dramatický kroužek pro děti předškolního věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol. V první kapitole se zabývám již zmiňovaným vývojovým obdobím, předškolní věk. Druhá kapitola je zaměřena na oblast dramatické výchovy, její cíle a metody. V kapitole třetí popisuji zájmový kroužek, jaké má výhody a nevýhody …moreAbstract:
The thesis is focused on a dramatic playgroup with preschool children. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part consists of four chapters. The first chapter deals with the pre-school age. The second chapter focuses on the drama, its aims and methods. In the third chapter, an amateur playgroup, what are its advantages and disadvantages. The fourth chapter focuses on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2012
Accessible from:: 2. 4. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMÁNKOVÁ, Radka. Dramatický kroužek s dětmí předškolního věku. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Metody dramatické výchovy ve waldorfské mateřské škole
Kristýna Navrátilová -
Metody dramatické výchovy a jejich využití v rámci výuky herectví na konzervatoři
Kristýna Budišová -
Metody dramatické výchovy ve výuce výchovy hudební
Milena VRHELOVÁ -
Metody výuky francouzského jazyka prostřednictvím dramatické výchovy
Zuzana Gamboová -
Metody dramatické výchovy v práci s dětskou literaturou - Pavouček Čenda v MŠ
Veronika BÍLÁ -
Metody dramatické výchovy a jejich využití v hodinách DaF
Klára FRAUSOVÁ -
Aplikace metod dramatické výchovy pro Neslyšící v dramatické tvorbě se slyšícími dětmi
Karina Pavlova