Kulturní tradice a rituály v současné mateřské škole – Bc. Simona LASÁKOVÁ
Bc. Simona LASÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Kulturní tradice a rituály v současné mateřské škole
Cultural traditions and rituals in contemporary kindergartens
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem kulturních tradic a rituálů v současné mateřské škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje tři kapitoly, které se věnují vymezení pojmu kultura, tradice a rituál, charakteristice roku a jeho kulturním tradicím a rituálům a pojmu mateřská škola s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání se zaměřením na kulturní …viacAbstract:
This work deals with cultural traditions and rituals in modern kindergarten school. This work is divided for theoretical and practical parts. Theoretical part contains three chapters. The first one includes definition culture, traditions and ritual. Second one focuses on characteristic of the year and his cultural traditions and rituals during this year. The last one describes kindergarten schools …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Simona Hendrychová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LASÁKOVÁ, Simona. Kulturní tradice a rituály v současné mateřské škole. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Soulad individuálního vzdělávacího programu autistického dítěte se školním a Rámcovým vzdělávacím programem
Helena Pálová -
Srovnání vlivu podmínek vzdělávání v mateřských školách s odlišným vzdělávacím programem na sociální dovednosti dětí.
Alena KLUCHOVÁ -
Specifika výuky anglického jazyka na druhém stupni základní školy s výchovně vzdělávacím programem podle Marie Montessori
Lada HÁKOVÁ -
Didaktická hra a využití pomůcek při hodinách českého jazyka v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání 1. stupně
Iveta ZÁMEČNÍKOVÁ -
Projektování obsahu vzdělávání v MŠ se vzdělávacím programem Začít spolu
Pavlína POKORNÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová -
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová