Event marketingová akce v moderní firmě – Bc. David Vaculík
Bc. David Vaculík
Bakalářská práce
Event marketingová akce v moderní firmě
Event marketing action in a modern company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá historickými souvislostmi eventu, jak vznikl a jak se vyvíjel, až do dnešní marketingové podoby. Přináší pohled na obvyklé druhy spojení event marketingu s jinými formami integrované marketingové komunikace. Seznamuje čtenáře s firmou X, lídrem v oblasti spotřební elektroniky, která uvádí zcela novou kategorii výrobků. Vysvětluje základní oblasti,ve kterých musí mít firma …víceAbstract:
The bachelor thesis surveys historic relations of an event, where the event came from and how the event developed from a pure event to event marketing. The thesis brings perception of event marketing with relation to different forms of integrated marketing communication. It introduces a company X, leader in consumer electronics, which launches a new product category. It brings an instructions what …víceKlíčová slova
Integrovaný event marketing marketingový komunikační mix reklama podpora prodeje prezentace v místě prodeje propagační stánek podíl na trhu nákupní rozhodovací proces prezentace funkcí výrobku. Integrated event marketing marketing communication mix advertisement sales promotion point-of-purchase promotion promotion stand market share purchase decision process product feature demonstrations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ubvfm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Podstata event marketingu a jeho využití v marketingové komunikaci
Miroslav Dykas -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Jakub KOT -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova