Bc. Ondřej Rašín

Bakalářská práce

Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení

The marketing strategy of women's sales sportswear
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vypracování nové marketingové strategie prodeje dámského sportovního oblečení firmy Mirka Sport s. r. o.. Téměř veškerá produkce společnosti pokrývá kompletní sortiment dámského sportovního oblečení pro fitness, aerobic, jógu, pilates, zumbu a další dámské pohybové aktivity. Úkolem bylo zmapovat konkurenci a možnosti rozšíření prodeje v libereckém regionu. Provést marketingový …více
Abstract:
The aim of this work is to develop a new marketing strategy for the sale of women's sportswear of the Mirka Sport company. Almost all production of the company covers the full range of women's sportswear for fitness, aerobics, yoga, Pilates, Zumba and other women's physical activities. The tasks were to map the competition and possibilities of sale expansion in the Liberec region, to do marketing research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Hana Štočková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rašín, Ondřej. Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilní
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN