Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení – Bc. Ondřej Rašín
Bc. Ondřej Rašín
Bachelor's thesis
Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení
The marketing strategy of women's sales sportswear
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vypracování nové marketingové strategie prodeje dámského sportovního oblečení firmy Mirka Sport s. r. o.. Téměř veškerá produkce společnosti pokrývá kompletní sortiment dámského sportovního oblečení pro fitness, aerobic, jógu, pilates, zumbu a další dámské pohybové aktivity. Úkolem bylo zmapovat konkurenci a možnosti rozšíření prodeje v libereckém regionu. Provést marketingový …moreAbstract:
The aim of this work is to develop a new marketing strategy for the sale of women's sportswear of the Mirka Sport company. Almost all production of the company covers the full range of women's sportswear for fitness, aerobics, yoga, Pilates, Zumba and other women's physical activities. The tasks were to map the competition and possibilities of sale expansion in the Liberec region, to do marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Hana Štočková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAŠÍN, Ondřej. \textit{Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Textile Engineering. 2016. Available from: https://theses.cz/id/bcgkhc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rašín, Ondřej. Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / field:
Textil / Textile marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights