Blogeři jako novodobý nástroj Public Relations – Bc. Klára Horváthová
Bc. Klára Horváthová
Diplomová práce
Blogeři jako novodobý nástroj Public Relations
Blogger Relations as a New Tool of Public Relations
Anotace:
Diplomová práca sa venuje téme blogerov ako nástroja Public Relations. V teoretickej časti spracováva základné informácie o nástrojoch PR, Media Relations, blogeroch ako takých a možnostiach ich využitia v marketingovej praxi. Cieľom práce je na základe teoretických poznatkov a vlastných analýz definovať efektívnu komunikáciu medzi značkou a blogermi a navrhnúť jej konkrétny model. Práca v praktickej …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of bloggers as a new PR tool. The theoretical section summarises basic information about PR tools, Media Relations, bloggers themselves and the opportunity to collaborate with them. The goal of the thesis is to define effective communication between a brand and bloggers and to recommend a particular model of the communication, all based on the theoretical knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horváthová, Klára. Blogeři jako novodobý nástroj Public Relations. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Media relations konkrétního podniku
Lucie Boleslavová -
Zásady media relations
Kristýna Petrová -
Analýza media relations
Pavel Popelka -
Využití nástrojů media relations v organizaci
Stanislava Jeřábková -
Analýza media relations ve společnosti Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Eva Hlavatá