Experimentální výuka přírodovědy u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Barbora KOPOLOVIČOVÁ
Barbora KOPOLOVIČOVÁ
Diplomová práce
Experimentální výuka přírodovědy u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Experimental Teaching of Science to Pupils with Special Educational Needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá experimentální výukou pomocí experimentů u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny některé druhy metod výuky přírodovědy. Zaměřuje se na využití experimentů jako specifické metody při badatelsky orientované výuce a jejich návaznost na RVP ZV. Dále jsou zde popsány nejčastější specifické poruchy učení. Na základě odborné …víceAbstract:
The thesis deals with experimental teaching using experiments for pupils with special educational needs. In the theoretical part of the thesis some types of methods of teaching science are defined. It focuses on the use of experiments as a specific method in inquiry-oriented teaching and their relation to the RVP ZV. Furthermore, the most common specific learning disabilities are described. Based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Ivana Brtnová-Čepičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPOLOVIČOVÁ, Barbora. \textit{Experimentální výuka přírodovědy u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/bcttvt/.
Jak správně citovat práci
KOPOLOVIČOVÁ, Barbora. Experimentální výuka přírodovědy u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
PRAKTICKÉ VYUŽITÍ POZNATKŮ Z PŘÍRODOVĚDY V PROJEKTOVÉM VYUČOVÁNÍ
Alena SOKOLOVÁ -
Srovnání učiva o lidském těle v učebnicích 1. stupně základní školy
Eliška Kratochvílová -
Analýza a komparace vzdělávacího programu Základní škola a Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Šárka Maleňáková -
Analýza a komparace vzdělávacího programu Základní škola a Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Šárka Maleňáková -
Klady a zápory implementace Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání do školního vzdělávacího programu České republiky na prvním stupni základní školy
Martin DONÁT -
"Self-efficacy" u žáků ve vzdělávacím programu Začít spolu a u žáků v běžném vzdělávacím programu pro základní školy
Adéla MILFAITOVÁ -
Vrstevnické vyučování na školní zahradě ve Školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání s využitím integrovaného výukového programu "Polní plodiny"
Jana Opatřilová -
Role kreativity v sociálním životě: Kritické zhodnocení revizí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Michaela Dufková