Zuzana Skálová
Bachelor's thesis
Názory učitelů ZŠ na prvky humanismu ve výuce
Opinions of Primary School Teachers on Elements of Humanism in Teaching
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na principy humanistické výuky a jejich aplikaci do vyučování na základních školách. Teoretická část přibližuje pojetí výuky a osobnost učitele, který výuku formuje. Dále se zaměřuje na humanistické přístupy, kterými by se humanistická výuka měla řídit. Praktická část se věnuje výzkumu, jehož hlavním cílem je zjištění názorů učitelů základních škol na prvky humanismu ve …moreAbstract:
This Bachelor Thesis is focused on the principles of humanistic teaching and their application to education in primary schools. The Theoretical Part deals with the concept of teaching and personalities of teachers who form the educational process. It also deals with humanistic approaches that humanistic teaching should follow. The Practical Part focuses on research, the main goal of which is to find …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Skálová, Zuzana. Názory učitelů ZŠ na prvky humanismu ve výuce. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Social Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Přístupy k pracovní schopnosti na individuální úrovni s ohledem na budoucnost. Age management pro věkovou kategorii 30 až 49 let
Natálie Siberová -
Vliv učitele na stres žáků středních škol se zaměřením na předmět matematika
Iveta TOLAROVÁ -
Morální rozhodování: přístup zaměřený na člověka
Michaela Koutníková -
Přístup k psychohygieně a zvládání stresu učitelů na 1. a 2. stupni základních škol na Ústecku
Lucie VYSOUDILOVÁ -
Pohled psychoterapeutů pracujících přístupem zaměřeným na tělo na jejich práci
Jana Volovecká -
Výuka ochrany obyvatelstva na středních školách se zaměřením na zdravotně znevýhodněné osoby
Tomáš Mazák -
Kontextuální přístupy k interpretaci ve výuce literatury na SŠ
Terezie Dvořáčková -
Analýza rizik na pracovištích s vysokým podílem robotické práce a návrh opatření pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví osob na těchto pracovištích
David Vancl