Lucie ZEDNÍKOVÁ

Master's thesis

Postoj učitelů k žákům se specifickými poruchami učení na 2.stupni ZŠ

Teachers´ attitude towards specific learning difficulties at senior primary schools
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na postoje učitelů k žákům se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ v Moravskoslezském kraji. V současnosti je problematika SPU velmi rozšířená, ale mnohdy učitelé nevěnují žákovi dostatečnou pozornost ve výuce. Především tehdy, pokud učitelé mají ve třídě více žáků. Nastolíme informace ze současné české literatury o této problematice, hlavně se zaměříme na definice …more
Abstract:
This project is focused on the teacher´s attitudes towards specific learning difficulties at senior primary schools in the Moravian-Silesian edge. In the present time this issue SLD is very widened, but often teachers don´t dedicate to pupil sufficient attention in the teaching. Primarily at that time, if teachers have many pupils in their teaching. We introduce informations about present czech literature …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2012
Accessible from:: 4. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Petr Šišák

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZEDNÍKOVÁ, Lucie. Postoj učitelů k žákům se specifickými poruchami učení na 2.stupni ZŠ. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Master programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / výchova ke zdraví - český jazyk, Professional Training in Education