Interaktivní tabule jako didaktická pomůcka na 2. stupni základní školy. – Tomáš JANÍČEK
Tomáš JANÍČEK
Bakalářská práce
Interaktivní tabule jako didaktická pomůcka na 2. stupni základní školy.
Interactive whiteboard as a didactic tool for primary school.
Anotace:
Tuto práci, bych rozdělil na tři části. V první části se zabývám, jaké jsou druhy interaktivních tabulí, jejích výhody a nevýhody. V druhé části jsem se zaměřil na praktickou část, kde jsem vytvořil materiály, které jsem praktikoval na škole. Poslední část byla zaměřena na zpětnou vazbu, jak se žákům učilo pomocí interaktivní tabule.Abstract:
I devided this work into three parts. In the first one, I am dealing with types of interactive whiteboards and with their advantages and disadvantages. In the second part I am focusing on the practical part where I created materials which I have used in practise in a school. The last part fucuses on the the feedback ? how the pupils enjoyed learning via an interactive whiteboard.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Prextová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANÍČEK, Tomáš. Interaktivní tabule jako didaktická pomůcka na 2. stupni základní školy.. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití tabule SMART Board v edukaci žáků se středně těžkou mentální retardací
Miroslava Matoušová -
Interaktivní aplikace ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ s využitím technologie Smart Lab a Smart Response.
Martin HORÁK -
Interaktivní učebnice a digitální učební materiály pro interaktivní tabule ve výuce přírodopisu na základní škole
Svatava SONNKOVÁ -
Multimediální podpora výuky na 1. stupni základní školy pomocí interaktivní tabule SMART - BOARD
Jitka SLAVKOVÁ -
Využití interaktivní tabule Smart Board ve výuce násobení a dělení na prvním stupni základní školy.
Petra KASÍKOVÁ -
Interaktivní tabule v mateřské škole
Jana GUTHOVÁ -
Interaktivní tabule ve výuce geometrie
Lucie Pernesová -
Interaktivní tabule ve výuce
Markéta GAJDIČIAROVÁ