Bc. Ivana Gyürke

Diplomová práce

Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy

The Classification of the Marketing Communication of a Chosen Company
Anotace:
Diplomová práce Hodnocení marketingové komunikace vybranné společnosti pojednává o teoretické problematice marketingové komunikace, která je pak rozebrána a zhodnocena v části aplikační.
Abstract:
The thesis Classification of marketing communications of the choosen company talks about the theoretical problems of marketing communication, which are then analyzed and evaluated in the application part.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní