Metodika vývoje a nasazování Business Intelligence v malých a středních podnicích – Daniel Rydzi
Daniel Rydzi
Disertační práce
Metodika vývoje a nasazování Business Intelligence v malých a středních podnicích
Methodology of development and deployment of Business Intelligence solutions in Small and Medium Sized Enterprises
Anotace:
Disertační práce pojednává o vývoji a nasazování Business Intelligence řešení v malých a středních podnicích (SME) v České republice. Práce je vyvrcholením dosavadní profesní snahy autora o sestavení metodického modelu vývoje těchto aplikací v malém a středním podniku s využitím vlastních sil a minimálních nákladů. Tuto práci lze rozdělit do pěti základních částí, které se dále dělí na kapitoly. První …víceAbstract:
Dissertation thesis deals with development and implementation of Business Intelligence (BI) solutions for Small and Medium Sized Enterprises (SME) in the Czech Republic. This thesis represents climax of author's up to now effort that has been put into completing a methodological model for development of this kind of applications for SMEs using self-owned skills and minimum of external resources and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2005
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27145
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2009
- Vedoucí: Jaroslav Jandoš
- Oponent: Radim Vlček, David Slánský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27145
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík