Srovnání kurikulárních dokumentů českého a švédského základního školství – Mgr. Andrea Ječmínková
Mgr. Andrea Ječmínková
Bakalářská práce
Srovnání kurikulárních dokumentů českého a švédského základního školství
A comparison of the curricular documents of the Czech and Swedish basic education
Anotace:
Bakalářské práce s názvem Srovnání kurikulárních dokumentů českého a švédského základního školství se zaměřuje na analýzu a následné srovnání kurikulárních dokumentů základního školství na státní úrovni v rámci zamýšleného kurikula. V teoretické část nejdříve definuje obor srovnávací pedagogika, jako nástroj komparace pedagogických jevů, základní pojmy důležité pro porozumění textu a možnosti srovnatelnosti …víceAbstract:
The Bachelor thesis called A comparison of the Czech and Swedish curricular documents of the basic education concentrates on analysis and following comparison of curricular documents on the state level and in terms of planned curriculum. In its theoretical part, first the basic definition of the comparative pedagogy as a tool for comparing educational features is given then come basic definitions that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/krw4o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. Jitka Vidláková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Norské a české kurikulární dokumenty pro předškolní vzdělávání se zaměřením na lesní školky a cizojazyčnou výuku
Tereza Smutná -
The System of Education in Kenya and Its Comparison to the Education System in England
Laura PŘEČKOVÁ -
Vzdělávací systém a středoškolská výuka v rozvojových zemích - Tanzánie
Jan Francálek -
Český vzdělávací systém pohledem rodičů cizinců
Sabina Čurdová -
Comparison of Czech and Taiwanese Lower Secondary School Environment
Eva Zavadilová -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
The role of attachment in adolescent pupil-music teacher relationship
Ulrika Sedláková